La formació per a empreses més demandada
Com ja he assenyalat, la meva formació per empreses està dissenyada a mida de el client i és tan pràctica que jo prefereixo anomenar-la entrenament, perquè els assistents integren els coneixements mitjançant exercicis i dinàmiques de grup, podent aplicar les habilitats adquirides immediatament després de la formación.Mis càpsules formatives van dirigides a empreses i professionals que vulguin aconseguir l'èxit en base a la millora contínua, Adquirint no només nous coneixements sinó també aprenent noves competències.
Els mòduls de la meva formació per a empreses i organitzacions estan basats en el Mindcoaching®, amb utilització d'eines de Coaching i PNL i tots els contextos susceptibles de ser millorats són un terreny fèrtil per obtenir excel lents resultats per això són molt diversos els àmbits d'actuació ( vendes, Formació, Educació, comunicació, Negociació, Cura de persones ...), però les meves especialitats són les centrades en el domini de la comunicació persuasiva.
Àrea de gestió emocional
Formació per a empreses concebuda com tallers pràctics per gestionar estats anímics que influeixen en desenvolupament de l'activitat professional. Tot i que cada formació està dissenyada a mida de l'empresa, recomano un mínim de 8 hores d'entrenament, perquè les eines de MindCoaching que configuren el taller no siguin simplement més coneixements, sinó que serveixin per posar-les en pràctica immediatament a l'finalitzar la formació.
Motivació de l'equip
Cohesió d'equips
Bon clima laboral
Àrea de Comunicació
Amb el llenguatge, ja sigui verbal o corporal, s'expressa la interpretació de cada individu fa de la realitat. Aprendre a utilitzar-lo de manera influent i persuasiva és una de les eines més poderoses per vendre, convèncer, ensenyar ... va estructurar la formació per a empreses en mòduls que s'adapten en termes de durada i necessitats concretes, però la base de l'entrenament és desenvolupar les habilitats de la comunicació eficaç.
Augment de vendes amb PNL
Connectar amb el client
Parlar el llenguatge de client
Influir amb el llenguatge verbal i corporal
Atenció telefònica persuasiva